Tuesday, August 6, 2013

Raya Raya Raya

Selamat hari raya aidilfitri.
My favorite celebration all the time. (this top even my birthday okeh!)
Semoga semua dapat berkumpul bersama yang tersayang dan nikmati this festive season.
I love hari raya. This is the only time semua dapat berkumpul dan berjumpa.
This year, both of my brothers beraya kat rumah my sis in law
Dulu time 1st year kena face this, sedih jugak
My mom pagi2 dekat masjid menangis bhahahaha
Apatah lagi bila bercakap dengan cucu-cucu kt tepon :')
Abang2 I memang plan nak mcm ni sebab nanti dorang pulak tak dapat ketemu
Ye lah, kena paham lah kan.
So this year, my mom dh paham. I pun kena la cuba semarakkan suasana rumah.
Nasib baik la ada 3 org lagi adik-adik hehehe
Nasib la mak abah ada anak 6 orang hewhewhew

So despite 4 balang kuih raya yg I order cannot siap on time, I'm ok.
Nasib baik aku sempat berlari ke Jusco semalam beli backup kuih raya.
As much as I hate benda2 cancel last minute gini, aku kena la redha. 
(dah tu, takkan nak mengamuk sebelah KLCC kot?)
Aku akan cuba sedaya upaya buat cookies besok. 
And aku dengan penuh harapan ada 2 helai baju kt tailor belum pg ambik nih. Kalau tak siap jugak, aku tak tahu la nak sabar macam mana lagi.

So, semoga semua selamat sampai ke destinasi
Insyaallah bertemu lagi selepas cuti
Walaupun ku pasti semua liat nk keja pas raya 
muahahahaha

Till then,

xoxo
 

No comments: