Thursday, May 19, 2011

Day #9 : MATH tak pernah suka kat aku. apatah lagi STATISTIC. sobs

May 18, 2011

Event : Bengkel Analisis Data 2011 Anjuran Jabatan Pengurusan Maritim, UMT. (first day)
Time : 830AM - 430PM
Venue : Makmal Al-Safa, FST

Keseronokan:

1. Makan free
2. Makan free
3. Makan free
4. Dr Safiih Lola was fun. ;)
5. The JPM lecturers boleh tahan awesome & sporting kehkehkeh
6. yeah, revise my memory back pasal SPSS ngehehe

Ketidakseronokan

1. Dr Safiih is an expert on Math, so i think its pretty hard to understand or relate maritime and math.
2. Then (especially) we the fyp students dumb enough when it comes to wayyy to many formula.
3. Then it leads to mengantuks lah pulak! hehehe

Achievement

1. Serius aku tak penah tahu ada cafe area belakang. maksud aku depan Makmal Al-Safa tu. dah 2 tahun student UMT, baru hari ni aku tahu ada cafe. lol

*for now, itu achievement aku*

now i would love to let the pics entertain u guys. x)



part paling teramat favorite si Daniella.
makan lah.

dorang kasi lunch sekali.
nasi ayam.
tak sempat snap. lapau benau
kihkih


nadia ambik feel hehehe


Boy and Zaher


Daniella and Kak Ila


the place


look what we've done
:)


bole lah tambah lagi satu achievement
hehehe


alhamdulillah kesemua 13 kami berjaya menghadirkan diri. *bangga*
ada ambik gambar yg lain2 but kat memori card nadia, then lappie sayang aku ni x leh detect :(

ok, gonna try sleep now.
awal lagi aku tengok jam, 0023
selalunya time gini tampar2 nyamuk kat taman nyamuk kehkehkeh


ok byebye

Xoxo

2 comments:

::Miss Pikon:: said...

wahhh, makmal itu!! tempat jatuh lg dikenang. ini kan pulak makmal tempat buat keja lagha. haha.

.MISS_SHASHA. said...

hehehehehehe
hahahahahaha
heeeeeeeeeee

dah banyak makmal skrggggggggg Xoxo