Saturday, May 14, 2011

Day #4 : Heaven Friday

May 13, 2011

(blogspot semalam ada masalah kan??????)

ok la,
what i love about friday?
kat kedah friday is a public holiday.
so, mother, kakak, abang, adik semuanya cuti,
and dalam erti kata lain,
its a FOOD HEAVEN FRIDAY ngehehehehe

i ambik part bakar ikan.
perghhh.. dah lama tak masak ni.
ok, layan gambar.........


perap dulu ye. :)


ha, mana ada pakai microwave wei..
tak mencabar la
pastu mesti abah aku cakap masak pakai microwave tak masak
hahahaha
ini tradisional punya!


aummmmmmmm
kehkehkeh


pastu petang g Pokok Sena sebab ada jmp kawan kejap
pegi ngan kezen, Siti.
on the way balik singgah pasar malam.
mak aii, panjang beno pasar malam ni.




sebab dorang besarkan jalan thats why kena ubah tempat pasar malam
aku ni jenuh cari tempat favorite bihun sup abg aku
sebab tak tahu dorang relocate kat ne


malam layan maharaja lawak
haha ini first time aku tengok live tau,
kalo tak, asyik tengok yang dorang upload kat youtube je.
ok, aku fan JAMBU ok.

dah tengah tengok maharaja lawak, si Ain ni nak mekap mcm hantu kak limah pulaaakkk
masalahnya kak limah mekap ke?


ini scene konon2 kak limah tido sebelah husin
hahaha


ini scene konon2 "kenapa asyik tengok atas je???"

adoiii, aku pun tak paham budak sorang ni


ok, sekian untuk hari ke4 =)



Xoxo
aku benci betul orang gila kuasa ni!

No comments: