Saturday, April 16, 2011

perihal FYP (yay!) , AGM and FINAL ! its so ON!

assalamualaikum..


waaahhh, lamanya tak hupdate blog.
hehehe
im so freaking seriously busy u oll..

boleh i simpulkan yang 2 weeks before mmg sangat sangat sangat hectic.
so mmg la simpulkan yang selama ni yang i emo2 ni sebab stress terlampau sebab kerja yang sangat2 bertimbun timbun.
sampaikan baju2 pun aku dh tak ambik kisah.

so, let me update something.
AKU DAH HABIS PRESENT FINAL YEAR PROJECT PART ONE woiiiiiiii..
hahahahahhaa
gembira bahagia nya hidup aku bila habis present tahu tak.
mcm aku rasa aku dh habis final.
SEYES LY! hahahahaha
sehari sebelum aku kena tukar semua pasal sub topik. korang bayangkan. sila bayangkan.
aku spent masa ngan supervisor aku setengah hari.
thanks sgt sgt sgt sgt Puan Wan. puan mmg banyak sgt sgt sgt sgt tolong saya!
pas settle ngan puan, aku g buat keja.
nak bgtahu punya stress, aku pn x sedar brp kali air mata aku keluar time buat keja.
nasib baik ada Nadia. simptom kami sama je. hahahahaha
paling sedih bila ngadu kat abah then abah cakap "jangan lah ketaq, abah kan ada!" waaaaaaaaaa *terharu*

by Maghrib alhamdulillah semua dh settle, tp berdebar tu Tuhan je lah yg tahu.
kalah berdebar time nak ambik slip SPM tahu tak.
then my dear 'boyfriends' datang library.
dorang berdua nak cuba buat soalan Law. then temankan i jugak.
si Daniella datang kejap je sbb dia pun simptom sama jugak sbb dia pn kena present sm hr ngan i.
and thanks Zaher & Epul temankan aku sampai lah aku selesai pahamkan slide2 tu.

so, dalam banyak malam sebelum tu, itu lah malam aku balik awal dan tido di rumah (sebelum ni aku merempat kat hostel sbb selalu balik lewat dr library)
pilih baju konon nak ngadap ramai lecturers kan.. si lelaki2 dh pesan pakai baju kaler biru.
tp aku ni nk kaler hijau. budak2 rumah pn ckp KALER BIRU!.
ye la ye la.


muka sebelum nak pegi present.
korang nmpk tak mcm aku berdebar?
tak kan?

hahaha

time ni baru habis kelas Law of the Sea
puan buat kelas sebab nak kasi hint final.
aku ni punya berdebar, satu pe pun tak masuk otak. 
last2 aku TIDOOOOOOO ahahahahaha

ok, now the rest of the pic for the first day we present




ok dapat bfast free


muka 2 orang yg dah legaaaaaaaaa


ok time ni dah habis present
legaaaaaaaaaaa huahuahua


and then lunch free yawww!


lepas tu pegi melawat Nadia yg masih berdebar sebab turn dia petang lepas zohor hahahahaha



then i pun balik la nak qada segala gala yg i nak qadaaaa hahaha
yg penting TIDO la. kawan2 suma hantar msg tahniah then suruh g tido hahahahahaha
but then dpt msg ADA KELAS GANTI POLICY PUKUL 4 smpi 5 PM.
aissshhhhhhhh...

dah malam tu buat keja Datin pulakkkk 
stay smpi pukul 5am tahu? aku ni dah tersengguk sengguk
g tido hostel lagi hahaha
bangun pagi nak kena sambung siapkan keja Datin.
tiba2 dapat sms pulak ada pjumpaan FYP student pukul 1. 
alahaiiiiiii.. zaher pancing aku katanya ada makan free hahahaha
terpaksa la aku pinjam baju Hawa..sampai la bila berjalan aku kena pegang kain.


ce tgk si Daniella.
semangatt bab2 makan nii!


kalawis gila!! (bertshirt)


whats wrong with ur hidung lah zaher???


Tan.


kemudian bergegas lah kami siapkan assignment tu 
(tahu tak kami kena tulis tangan????)
huuuuuuuuuuuu


then kena g buang undi jugak sebenarnya petang tu
for course punya club.





and malamnya AGM..






wohhhhhhhh banyakkk gila gambar aku masukkan ehhh?
hahahahaha


ok dah lah...
aku ni skrg kena busy kn diri for FINAL pulak.
dah lah jadual mmg terbaaaaeeeekkkk!

ok, wish me luck guys. 
really need those prayers. 

Xoxo

No comments: