Sunday, March 6, 2011

CAPEK!

sumpah saat sekarang aku penat teraaaaammmmmmmmaaaaattt sangat.
aku kat rumah time bangun tido, tengah hari ngan time malam nk tido je
weekend lepas (jumaat & sabtu) FULL.

this week, ada test berderet...
penat sungguh sungguh,
aku syak sebab aku tak cukup tido kot
hidung lak asyik tersumbat, seksa tahu?

macam2 mendaalah nak settle nih!
hal filming belum settle, tak tenang hati kitaorg nih sebab tak leh call Penang Ferry management,
documentary kesian lak kat Epul ngadap sorang2, i wish i can help u lah dear, and mmg tolong sedaya upaya tau!

weekend lepas yg full tu sebab join aktiviti rakan muda ngan pastu ada talk ngan Petronas.

and bila dengan flu, rasa x sihat, mula lah aku nak miss home. homesick.
abah call cakap sket pun dah nak berair mata.
haihhhhh...

okay la, lots of things to catch.
im gonna upload the pics after this.



gambar ni time breakfast.
motip pn aku tato nape aku hambek.


till then. 
xoxo 
 

No comments: