Wednesday, February 9, 2011

TERFIKIR KETIKA TAK WARAS #1

penat,
penat bila tak berterus terang
penat jugak bila berterus terang


sebab
sape dalam dunia ni boleh terima kritikan, teguran pasal diri sendiri
tak payah tipu.
ha, mmg aku tak tipu, aku pun tak boleh. aku pun rasa bengang kalo orang tegur aku. pastu aku lak rasa orang yg tegur aku mcm mulut longkang. pastu dalam hati cakap gini "kau tu baik sangatlah?"
kau jangan nak kata kau boleh terima teguran. dusta semata - mata.


nak tahu kenapa?

SEBAB KITA SENTIASA FIKIR KITA BETUL!

tapi bila fikir balik : ye lah, sape penah rasa dia salah? loser je kot.



tapi,
cikgu aku selalu cakap,
orang kalo tegur kita maksudnya dia sayangkan kita
tapi bila dia dah tak tegur kesalahan kita, dia dah taknak ambik peduli hal kita.

sila pilih mn kau nak?
(macam kalo Arsenal seri tapi Man U kalah. ha, korang pilih yg mn? hahhaahaha)


eh, pe aku merepek pagi2 buta nih. terbangun tido terus taip menda gini! haih.. aku pn tak dapat detect motip dan jalan penyelesaian kepada isu di atas.

hahahahahahahhahha

nescaya bila dikala waras nanti, aku baca semula aku akan terkekeh kekeh kekeh gelak, ngehehehe


superstar, thank you for making the happy ending of my Tuesday. x)

xoxo

No comments: