Monday, February 7, 2011

penawar hati beta.

ada benda/orang
yang kita tengok/dengar kemudian kita rasa tenang walopun tengah marah.
bila kita rasa mcm nak hempap kepala sampai pecah, tapi bila tengok/dengar rasa x jadik?
bila kita rasa "eeeeeeeee, menyampahnya akuuuuuuuu!" tapi bila tengok/dengar rasa dah tak menyampah?

contoh mcm kalau aku tengah runsing or whatever lah kan, aku conform nak dengar lagu Taylor Swift.
(bukan la aku tak suka dengar nasyid. tu nanti nak kata aku jahil lah tu hahahahha just kidding!)
ataupun, aku tengok beberapa ekor koleksi bear bear aku dan seekor kaola tengah dokong anak dia hihi, tato la, aku rasa tenang jek. ;P

ini seorang manusia, kalo aku dengan dia takde maknannya aku nak susah hati.
ok la, lately sebab dia dah makin cerdik peel dia, ada lah sekali sekala aku marah dia.
tapi marah2 pun, aku saaaayyyyyyyyyyaaaannnngggg dia!













Info
Ain Sofia bt Muhd Fadliesyam
3 tahun
lagu kegemaran : Bila Cinta, Bila Berpacaran, Jahat
Tahap kemanjaan dengan tok & wan dia adalah 9.99/10
Penyokong tegar Arsenal FC
Cubaan pegi tadika awal tahun dulu tak berjaya pada hari pertama walopun semangat nak mampos.
Alasan dia adalah : cikgu garang dan sombong. lolz. 


no, bukan anak aku bohhh.. hahahaha
anak jugak, anak sedara. 
setakat ni, dia lah segala-galanya sebab dok tunggu adik dia ngan sepupu dia lagi sorang.
adik dia rasa x lama dah. due 2 minggu lagi, tp aku tengok mcm nak paksa beranak sekarang jugak! hehe


aku kan rasanya kalo dah jadik mummy mesti yg manjakan anak, pastu aku kena paksa laki aku nanti jadi daddy garang hahahahahaha

ha, korang benda pe leh wat korang hilang rasa bengang dlm kepala otak???? habaq mai



xoxo
kecoh gila BPL minggu ni eh? kad merah lah, Diaby kena sumpah b*b* lah, Mike Riley lah, arsenal kena bangang lah, Wolves lagi terer lah, Torres kena bahan lah, eh Liverfool dah tak tergolong dalam belas2 dah ehhhh? kesian Torres, mesti rasa mcm urghhhh...hahaha

1 comment:

Ekmi said...

Sha, br bc komen sha..miss u so much gaks!!!! nak sgt jumpa.. i love uuu!