Tuesday, February 8, 2011

KAU #1

kau buat aku sedih
kau buat aku sakit
kau buat hati aku terluka

TAPI

kau ajar aku keras hati
kau ajar aku kering hati
kau ajar aku tabah
kau ajar aku ambik tak kisah on benda yang patut aku ambik kisah
kau ajar aku senyum bila kau sakitkan hati aku
kau ajar aku lupa cara menangis


kau juga ajar aku bangun semula bila aku jatuh
kau juga ajar aku fikir semuanya akan okay
kau juga ajar aku untuk fikir segalanya positif
kau juga ajar aku untuk bertenang setiap kali aku gelabah.
kau juga ajar aku supaya bila berhadapan dengan masalah, aku tak mengeluh, tak merungut

sekarang,

aku doa banyak2 supaya hati aku neutral kembali,
sama macam sebelum aku jumpa kau,
kalo orang nak cakap aku heartless pun aku tak kisah,
kalo mak nak cari jodoh kat aku pun tak kisah,
sebab kau buat aku sedar semua ni!


please make this easier.
jangan main tarik tali ngan aku.
its better to face the things that u hurt me than things that u charmed me.


aku merayu!


xoxo

3 comments:

Sis said...

dah jatuh cinta ka///JGN BERMAIN PERASAAN TAKUT diri merana bila kita sedar yang kebenarannya x berpihak kepada diri SENDIRI..////

Noorazila said...

JGN BERMAIN NGN PERASAAN....takut jatuh ***T*

Anonymous said...

jatuh cinta ker////