Wednesday, February 16, 2011

BABY BOY BABY BOY


semalam bersedih.
sebab apa? tak payah cakap lah.
cakap pun bukan nak lagi okay.
bertambah sakit hati lagi ada.

pastu tengah study Law ngan Daniella, Zaher.
around kul 330pm, ada msg masuk dr Kak Zila.
mula2 mcm msg kosong, ingatkan Ain yg send.
sekali bila bukak MMS rupanya.
pelik lah aku, mn penah Kak Zila send MMS ni.

ini ha gambarnya.




aku mcm tarik nafas pastu terlopong
oih, anak sapa ni?
eeh, Kak Zila bersalin dah ke?
takde sapa2 bgtau punnnnn..

then call mom
susana sebaliknya macam mak kat kedai lagi.
"Mak, Kak Zila hantaq gambaq baby. Sapa punya? Idah ka?"
"Baby depa lah tu"
LOL
"Mak tak p ka?"
"Abg Li ada. Satg baru nak p."

*amboi2, mentang2 cucu no 2, mcm besa jek mak aku feel. haha*

so, suma menda2 tak berpaedah buat aku sedih tu aku tauk ke tepi.
sebab baby ni, aku HAPPPYYYY!!



and btw, adik beradikku sekalian alam,

rupa2nya aku sorang SAJA yg dpt MMS ni
muahahahaha
mmg lah dasar adik ipar kesayangan muah muah muah

kah kah kah kah

dear Apat, aku rasa hang mmg orang last yg tau.
ke Abg Jon? hahaha Abg Li tepon hang kul brp?


he is my new nephew
was born 15/2/2011
1330hrs
3.8 kg (mom ckp mmg besauuuuu!)


ini gambar cilok dr FB Asyraf.

his first day debuts.
wuuuuuuuuuuuu,nak balik!!





nama belum letak.
ya la, suka hati parents dia lah nak letak apa.

Francesc Fabregas ke
Bacary Sagna ke
Robin Hood ke
Wayne Rooney ke
Aaron Aziz ke
Farid Kamil ke
Iman ke
Abd Rahman ke
Abu Hurairah ke
Ali ke
Azlan Aziz ke

asalkan maksud baik, ea dak?

anak aku nanti pun takkan aku nak org lain letak nama kan? kan? kan?


ok baby boy, see u about 3 months from now.

pejadahakuupdate3entridalamsatuhari?journaljournaljournal.
kbyebye



xoxo
aaaahhh, jangan nak cucuk aku lebih2!!!
aku berjihad kat perantauan.
nanti kalo final aku teruk aku blame hangpa semuaaaaaaaaaaa!!!

No comments: