Thursday, January 27, 2011

HAKTUIH!

baru balik dari jumpa Datin utk weekly meeting FYP
tadi ada taklimat pasal nak buat filem pendek
mengantuk dalam kelas jangan cakap la!
sebab aku dah budget Epul yg akan jadi cameraman, aku berlakon je dengar pe org PTM tu cakap,
kalo ikut hati memang aku nak landing je atas bahu Awe.
so, aku dah berangan balik kang aku nak update blog, since line Celcom dah ok.
konon2 nak update gambar kitaorg makan2 semalam ditemani dengan ombak kuat angin kuat tak hengat!
bersemangat ni, ayat dah karang dalam kepala otak. sebab semalam sangat fun!
balik ngan Zaher, aku tanya dia,"malam ni bus kita kul bape?"
dia balik Johor tapi sebab kami balik under MPP, 'konon-kononnya' bus kami maybe bertolak time yg sama.
aku agak kul 9 lah cuma tak pasti kat mana nak kumpul.
so, aku cakap kat Zaher "takpe, ksha sms."

dah balik aku sms, orang MPP tu reply, bkumpul depan guard and check fb dorang (budget popular!) sbb ada announcement penting.
ini kan pas kes Murni punya bus kena delay ke 28hb, hati aku dah x sedap.
bila bukak je inbox, dah ada word pembatalan. aku kan, rasa mcm shit tahu x?
mula2 aku tengok bus balik ASTAR on mcm biasa. ok, fine. pastu aku tgk pulak bus balik JB delay sehari. (ko ingat naik flight ke ape delay2?)
terus call Zaher. lagi kasi panas, tak reti pulak nak jawab tepon.
pastu call Epul. dalam tengah tunggu Epul jawab, mata aku terbaca pulak.
Kami dari pihak MPP mohon maaf atas segala kesulitan. dengan ini jugak ingin memaklumkan bahawa semua bas yang disediakan dari destinasi-destinasi terpilih balik ke UMT pada 4/2/2011 dibatalkan. semua wang akan dipulangkan malam ini di new cafe kul 8mlm. kami mohon maaf kerana keadaan yang tidak dapat dielakkan ini.


dah rasa mcm nak menangis time tu. AKU LAH TU YG AMBIK TIKET DORANG UTK BALIK 4hb! cakap lak ngan Epul yg mcm takde perasaan pastu ngan Zaher yg mcm tengah bingung.  MPP lah........ mana aku nak cari tiket???????????



well, FYI, kalo tak ada orang rasa nak alert, ini kan cuti CHINESE NEW YEAR.
kinda mcm balik raya aidilfitri
TIKET DAH HABIS LAH PANDAI!!!!!!!!!!!!
aku benciiiiiiiiiiiiiiiiiii nya!!!!!!!!!!! nape ko tak bgtahu sehari sebelum 4hb tu?
dahtu 6hb nak kena submit law punya assigment.

ini lah ni kalau time mcm ni Aiman cakap "haktuih, pund**" zaher cakap "songok la, mcm sial" epul ada perkataan yg tak sanggup aku nak sebut!

dah lah, aku malas nak update hal semalam, malas nak kemas barang. haram satu aku tak kemas.

SELAMAT BERCUTI SEMUA!!!!

xoxo
aku punya cuti xde makna nak kena cuti.
kena cari 150+ respondent for haulage consumer.


mood hilang sudah!
aku nak g belakang pintu pastu tenangkan diri!
SEMAK!!

No comments: