Tuesday, November 9, 2010

day 1 of final exam


final dah mula hari ni.
its MIS paper. alhamdulillah, i puas hati. ada satu part je i xleh jawab sbb mmg konon2 igt x masuk hehe

lately, hidup asyik ngadap buku jek.
sampai kan rasa mcm xde hidup.
bangun pagi ngadap buku, pastu sampai lewat malam baru nak tido.
tido? jgn cakap lah berapa jam saja yg sempat nak tido.

akibatnya tadi, time jawab MIS dah rasa nak tido.
infact, i terlelap kejap.
hahaha teruk kan i??

sem 3 subjek mmg susah susah
ye la, makin lama mmg la makin susah
kalo nak harap mcm sem 1 je, mmg dlm mimpi je kot.
bahkan carry mark utk Research Method mcm gampang,
bila aku tahu, aku rasa mcm pehal bodoh sgt tak tau!!!!
mcm ko x belajar pape ke?
down jgn cakap la.. konon2 nk nmpk cool, tp satu malam aku xleh nak focus study sbb natang tu!
haissshh, cane aku nak ngadap PITA next sem?

mata dah x larat nak angkat,
sampaikan kadang2 jgn ambik nap sbb nnt kalo bangun rasa mcm x sihat.
pastu kalo dah tertido jugak, mesti mcm org gila rasanya.
[entah la, aku x penah gila. aku agak je la!]

start paper hari ni kul 10.
kul 9 baru kalut nak call abah & mak.
call abah, Asyraf yg jawab, abah dh g bendang. :(
call mak, tgh busy masak kat kedai. sempat ckp kejap je.
sighhh, sampai nak call mak & abah pn dh terlupa.

what a life i have?
kdg2 terpikir, pe lah aku tgh buat ni??
i know i tgh belajar..

kadang2 penat tau tak! sighhhh
just wanna go back and see my parents face smiling at me.

my next paper is on Thursday.
Economic Shipping.

xoxo

No comments: