Thursday, July 8, 2010

bachok,kelantan ; day 3

7/7/2010

dear diary,

hari ni, not a good day..
my best friend again face the thoughest time in her life..

i keep telling her to be more more stronger than ever...

i feel like i have lost any words to say to her..

i asyik ckp kat dia, ini ujian dr Allah SWT,,
malangnya, it goes to you..

diary,
kesian dia..
plan nak ke KB terpaksa dibatalkan..
im fine, im okay.
lgpun the most reason i came here is for her..

diary,
i feel pity for her..
this is the first time ever i watched this such situation..
i scared for her and also to all women outside..

ya allah ya tuhanku,
semoga kau beri petunjuk kepada dia,
semoga kau tolong dia membuat keputusan yg betul..

diary,
hari ni jugak i buat benda yg i tak pernah fikir i boleh buat,
i menangis sungguh2 bila i berjaya buat benda tersebut,
i selalu fikir im such a loser in my life,
tp, tuhan maha adil kan diary?
tuhan maha mengetahui segalanya, diary..
insyaallah, suatu hari si polan tersebut akan menerima padahnya,
untuk ini i berdoa diary, agar dia menerima balasannya di muka bumi ini,
mcm org ckp diary, tuhan bayar cash!

diary,
i selalu fikir, kalau i tolong orang dengan ikhlas, insyaallah pahala akan dpt
betul kan diary?
selalu dalam hidup, i buat benda ikut perasaan..
ya, sampaikan bila i lukakan hati org yg i sayang, i x pernah sedar..
tapi diary,
sesungguhnya, kalau org2 yg i sayang tu hurt, pasti ada sebab..
pasti...cuma mereka x pernah tny..
tapi xpelah.. i tetap sayang kan mereka..
kasih sayang i pada mereka x pernah pudar..
sama mcm mn i sayang mereka dulu..

diary,
esok insyaallah i dah nak pulang terengganu..
terima kasih bachok,, walopun erkkk not so fun la haha
i still have the blast time here..

ok, diary till next post =)

xoxo
epul&zaher, safe journey okeh?
miss u both!

No comments: