Sunday, June 6, 2010

teringin sangat nak pegi!!!


hello!

entri kali ni, xnak bebel banyak sbb penat tunggu gambar upload sbb line internet kat rumah mcm taik!!

so, ini antara gambar2 we all gi Karnival Sua Rasa at Stadium Darul Aman - 060610


suka pic ni, rasa mcm terer pulak ambik gambar..
ya, hujan
korang mesti pikir sebab pe gedik gak nak pegi kalo dah hujan?
sbb aku mmg teringin gila tahap cipan nak g event ni
aku pun tato sbb pe
mungkin sbb aku xpenah g jomHeboh kot..
rasanya kat Kedah pasni dah xkan ada jomHeboh, jgn tanya kenapa..
and aku kan bermastautin jugak kat terengganu..
jangan tanya kenapa jugak,
aku tampar laju2 karang!

apat lagi la
dia cakap
tgk la event kat kedah mesti akan hujan
aku lak sengal tny - pasaipa?
apat yang lagi sengal menjawab - sebab tak direstui
aku mcm pelik berkerut dahi - sapa pulak tak restu??
.............
apat malas layan aku!

okay,
budak kecik ni wajib ikut,
dari dalam keta dok sebut Cua Rasa
aku pun pelik, aku suka gila dengar suara dia lately
aku suruh dia ulang sampai dia marah aku terjerit2 mcm kucing nak beranak

ini muka moody sbb ada masalah sembelit!
betul! aku x tipu
sbb tu la dia pakai skirt cute kaler pink tapi dia pakai selipar jepun hijau..
suka ati je dia capai..
urghhhh fashion disaster la!!

korang agak, mcm mana muka dia pas dapat belon Dora berharga RM5 yang dia terlompat2 tgh2 jalan sebab nak jugak!nak jugak!...???

terusla senyum..
seronok tak sangka!
kehkehkeh
lagi seronok sbb kena dukung dia tanpa rela
takut hilang pulak..

orang ramai
mula2 x ramai
tapi bila hujan dah kureng, masyaallah ramainya
aku rasa nak baling wedges aku

kat booth ni, km terjumpa Putera Shazlan
sumpah, aku tak tau nama dia apa..
Kak Zila dukung Ain berkobar2 nak g isi borang apa ntah
sekali dengar suara budak depan aku paras pinggang aku je pakai tshirt merah membelakangkan aku
"tumpang lalu, tumpang lalu"
aku macam jelik, buat muka
hang xnampak ke makcik dukung anak depan hang?
ishhhhhhhh
[itu aku ckp dlm hati la]
apat mmg xreti,,dia cakap kuat2
"hang ingat hang besaq ka? bla bla.."

pastu baru kami tau dia Putera Shazlan..
eh tak lah, tak regret pun
apat pun sama haha

ini bodyguard kami..
apat perasan muka mcm farid kamil sbb tu pakai cekak pastu rambut kembang mcm bapak singa ngehehe
dan
fahmi, si hidung kembang yang sedang angau dilamun cinta! isk isk
adik aku form 5 dah pandai main2 cinta

ha, ini my mum yang discover,,,
haha
woiii, tu bukan mak i la..
kami suma malu2 kucing,
so ambik gambar dia jela..
Jaafar Onn so friendly
nampak dia amat penat, tapi dia layannnn je..

ini teka la apa..
hurmmmm
i sekali pandang dah tahu apa
sebab...
i tak makan ye daging dia............
daging sapa??
kambing la!!!

ini pemakai wedges yang sakit kaki-tapi buat2 tak sakit kaki
tapi si pemakai wedges sebelah kanan je yang bershopping
sebab pe yang sebelah kiri x?
sebab pe lagi,,
duit xde la bang!
tapi i tukang tunjuk ye..haha itu part paling best!

ain wat aksi menggoda..
nampak seluar dalam
dan pampers
hahaha
korang mmg cipan bodoh kalo bernafsu sbb dia kanak2 kiut umur 2 taon 10 bulan ++

dan apat belanja fahmi cap,
aku pelik~~
see i told you, mode berchenta tuuuu..

nota kasih sayang to fahmi

"hang mmg tak reti cakap, ready, 1..2...3...
even cakap CHEESE pun x reti

tapi xpa,, aku sayang hang jugak sbb ini gambar candid terbaekk aku penah tgk!!
hahahahahahaha"

ini tiada motif,
tgh tunggu mum & Kak Zila beli dodol
buruk muka hang, Ain..
dan aku juga sbb aku kuar berpoya poya ari ni wothout makeup
repeat, WITHOUT makeup even bedak ya..
cuma lipgloss sahaja!

lepas tu melantak kat KFC
aku yang beria nak g sini
sbb dah dekat sgt2
heeeee

terima kasih kak zila sebab belanja kami!

mak muka ketat sbb teringin nak makan mee
owh, sapa2 kenal my mum, she never say no to makanan berkuah esp mee or laksa
but no worries la,
kami bawa mak p beli laksam+keowteow sup dll kat tempat lain..
[ya, tempat dimana apat telah memutuskan belon Dora drpd talinya dan terus kepala Dora meninggalkan Ain,,cedey]
hahha
kan dah cakap, kami ni baik2 belaka.. [opps, itu inform kat twitter!]

owh, hang dah dapat kentang putar terus senyum sampai x reti nak berenti...
ayam dia makan ciput jek..
budak ni mmg gila!
hahhaa

ok, sekian terima kasih
sampai rumah kul 8++pm hehe
thanks suma!

xoxo
yeyeyeyeye
mak setuju nak g wedding Wani..
yeyeyeyyeye
insyaallah kita ketemu ya!
xx

No comments: