Saturday, April 3, 2010

award hehe my 1st time


salam..

okies, ini first award i dpt from other blogger :)
sebelum ni xpenah main2 award ni hihi

tiba-tiba ada msg suh g claim award hihi
cute~~

so kena ikut arahan seterusnya

a) thanx to miss Aliesha Kirana yg bagi award ni kat i hihi

b) kena bagi lak award ni kat 15 blog yg i rasa fantastik mr loba-loba
hehe 15 banyak tu..but i try ye..mesti la start ngan vvip i...

1. Cik Patihing yg tgh bersantai kat kg dia huhu
2. Aeman Kusut Masai hihi
3. Zaher Syukran Tahir yg perasan blog dh popular

then bloggers UMT yg saya suka :)

4. Khalis

and diikuti dgn bloggers kawan2 yang dh lama x jumpa..miss miss you all

7. Ekmi
8. Ani
9. Kdee
10. Abg Zik
11. Aisyah

and blog yg pasti i bukak setiap kali i online

14. Mye
15. Aliesha Kirana --> i kasi balik kat u hehe

cukup eh?

c) i kena contact suma yg dlm list.. okay suma dah wat kecuali - Aeman sbb dia xde chat box, but i leh ckp terus kat dia soon - and beberapa org yg xde chat box hihi -- saya akan usahakan dgn cara lain pulak ye..insyaallah =)

d) okay 7 things about me

1 - saya muda lagik!!! haha
2 - saya masih single!!! and lovin it as much as i love cappuccino blended ngehehe
3 - saya ada 5 brothers okay! so nnt bakal hubby i kena jumpa 6 lelaki (+ my dad) utk dpt cop mohor hahaha
4 - saya amatlah sokong Arsenal FC tahap gaban
5 - saya amat benci subjek numbers2 ni esp Econs..
6 - saya nmpak garang tapi baik hati hihihi betul,,, sensitip, mesti la pompuan..
7 - x mudah menangis, tp kalo menangis, selalunya sorang2, x mudah demam or sakit but once demam, siap la..

hehe tu je ye...
hehehhehehe
okiesss

dah wat dah..

xoxo

1 comment:

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

arrrrgghh tidak... kena lagi... ok2.. tunggu haa..