Tuesday, February 2, 2010

Rest In Peace........

salam..

salam subuh yang hening..
masuk ni, dah 2 malam saya stay up sorang2 atas meja study saya yg selama ni saya amat jarang gunakan..
yes, blame the wifi yg dah masuk line dlm bilik saya..
tapi mlm ni saya stay up bukan utk berpoya-poya..
beberapa jam lagi ada test statistic dan quiz economy [im so sick of this subject, seriously..as much as i hate someone that 'really close-newbie" with me!!!!]
saya study ok!!
saya kejam - saya tak tutup lampu [ye la, kalo tutup mcm mn aku nak study??]
dan..hm, dah lah, itu citer saya citer lain kali..

td, saya dengan gatalnya search nm sorang budak yg saya ala-ala love at first sight ler..
click link sana sini, sekali ternampak link 'AL-FATIHAH'..
oh, saya mmg agak mcm kena kejutan elektrik kalo nm entri cam gitu..
saya pun klik, dan klik, klik..
dorang letak nm ACAPKALI [ketua rumah merbau].. ya allah, merbau-saina ke??
saya baca lagik,, ye, betul arwah adalah x-saina but my junior..
he just 20, AFIF ASYRAF..
died due to infection=leptospirosis
i hardly try to remember which one afif asyraf?
bila saya buka blog my another junior yg sama batch dgn acap, lagi saya sedey sampai nak menangis!!!
click here.. very very sad,,,
and you can read acap's blog here..

nape i sedey sangat even i tak kenal pun mn satu arwah even after i tgk pic dia??
i am scared..very scared,,
takut in term of kematian ni bila2 pun akan berlaku..
yes, ajal maut di tangan tuhan..tapi...
dan juga takut kehilangan orang2 yg rapat dlm hidup saya!
saya takut, saya takut sangat,,,,,,,,,,
orang paling rpt dgn saya yg meninggalkan saya hanya seorang - wan saya...
selain itu, saya tak pernah merasakan kehilangan lain..
saya takut..
takut sangat sangat...
saya takut saya kena tinggal..
saya takut..
takut..

ya allah, kau rahmatilah kami.. kehidupan kami..

xoxo
[maaf, entri this time amat tunggang langgang!!]

to aisyah - be strong dear!!
ALFATIHAH to acap...

3 comments:

whitelily~ said...

thanks kak sha!its ok,i'll be fine,insyaALLAH :)

Anonymous said...

salam..seronok k.sha,byk aktiviti nmpk-ina say...emm..sha nmpk happy gler kt sna ek..sha dh jmpe kwn2 br yg lg best dr kteorg ek..nmpknye we will not be in pic anymore but we happy 4 u and wish always remain that way...

.MISS_SHASHA. said...

ina & erna...
i'll always love you all and korang will always be my kapak gurls.. no worrie about that ok?? korang suma sentiasa in my mind!! always..