Saturday, January 30, 2010

yay!! CURI.. ehh silap.. CUTI... yay!!

hari jumaat..
dekat sini cuti ye..
sama la dgn kedah, kelantan [ayat kurang ada kaitan]

kalau cuti, tak kisah lah jumaat ke sabtu ke RABU ke wahaha
bangun mesti la lambat sket [or banyak haha]
bergantung kepada keadaan..
kadang2 tu dah bangun, kemudian tido balik..
alah, watpe i nak explain, korang suma pun sama gak
betol tak??? wakakakaka
kalo bangun duduk kat meja study nak study konon2nya pun berakhir dgn tido atas meja study huahuahua

selalunya bila cuti ni, malas nak mampos nak kuar beli lunch,
pastu kemalasan berlarutan smpi ke petang,
smpi lah kedai2 lunch dah tutup..
lapar tahap gaban pun sanggup tak nak kuar..
waktu tu rasa mcm tak de ke org nak wat delivery??
[demand seh..]

pg tadi kawan2 i pg jawab etnik..
i tak pg sbb last sem i dah ambik..
last sem, i add 2 subjek etnik + titas
sbb i bleh drop public speaking..
means that last sem saya yg tamak ini bantai suma ketiga-tiga subjek [kenegaraan mmg course saya kena ambik!]
ckp ler saya tamak - maksudnya korang kutuk mr jagan - penyelaran course saya.. wakakaka
itu lah ceritanya..
kalo igt balik test 1 utk ketiga-tiga subjek ini, [last sem punya citer ler ni!!]
kesian sungguh kat i..[kejam oooo]
dah lah bulan puasa..
bleh pulak dorang wat test utk 3 paper tersebut serentak pd hari yg sama!!! sob sob cian aku..
sem ni tak pulak wat cam gitu.. grrr..
pg td, di saat saya bergelumungan dgn tido & mimpi2
ada pulak 2,3 sms masuk tanya "exam etnik kul 10 ke kat DSM eh?"
adoi la..dah lah ringtone saya set agak kuat,,,marahnya saya!!!!
yg cikon smlm, pg2 bersembang kat FB suh i tido sbb exam esok, takut tak bgn..hahaha "ksha tak ambik etnik la!" padahal last sem, masuk class sama ngan dia [ye la mn kenal dia lagi time tu ngan class yg i masuk tu ramai nak mampus org2nya sbb combine 4 course..mmg gila..]

hm..saya risaukan sesuatu keadaan..
ada antara kami yg melalui satu fasa yg agak sukar dlm hidup..
ada tempat dan keadaan yg saya tak boleh tunjukkan apa yg saya rasa..
walaupun saya terpaksa tahan sampai sakit dada, saya kena tahan!!saya perlu jd satu side yg boleh happy kan dia..
being with them really matangkan saya..
betul2 macam BIG SISTER..
maybe back home, saya tak rasa sgt sbb saya ada dua org adorable brother who always treat me like a little girl [of course la, saya sorang je adik perempuan mereka!!!]
to them, dont ever think that u all burden me,,
not at all.. i love to be one of ur reference..
u all always have me.. always.. [cehhh, emo pulak...hihi]

hm..smlm we all g event CNY tu..
mcm meriah la..ramai gak..
ntah lah..malas nak komen byk2..
meh saya upload gambar ye..

epul, aeman, zaher
tiga lelaki dlm hidup saya di sini [uih, ayat skandal nih..]
silap2..tiga adik2 saya di sini..
ceh ceh ceh macho la tu..woh woh woh

mereka bermain permainan yg sampai balik epul tak tahu namanya..


saya nmpk muda di sini [memang muda lagik eh!!] diam korang, aku tahu suma tgh gelak guling2 esp epul..
aeman - skodeng ape tu??? hehe

last, musti ambik gambar kat ala-ala wall of fame gitu..
i nak komen sket ye each gambar...

zaher - knp nmpk mcm anda nak pendekkan diri anda??hehe
akmal - nape nak tembak kepala aeman?? hihi
aeman - isk, cumel lak gaya kamu tu.. huahua
epul - ha, kalo ada yg nk cr model tshirt ke jam pun boleh kot.. bleh contact i [tetiba lantik diri sendiri jd pr dia haha]
cik tihin & saya - tak de komen sbb gaya kami adalah common & natural wakakaka PEACE!!!

ok, sbb entri saya tajuk cuti, [bukan curi haha]
esok kami nak berpoya poya lagik...
ke mana?? nnt saya update lagik!!

daa~~

xoxo

3 comments:

Anonymous said...

hahaha aku mmg kacak pun..
hahahahaa...
model kan..
tp kali ni k sha updte a not very hppy story...
hahahaha...
tbe2 tertaip..
hahahahah...
jgn mrh ea...
ha spe 2org tu?
i want 2 know..

.MISS_SHASHA. said...

epul, ada ke saya cakap kamu kacak??? eleh eleh..gaya jek..
orang tu,antara kita gak..nnt la kita citer citer huhuhu

buTTercUp said...

bad story smpy i nk drop my tears..
huuu...
ary ni sume org sedey kn..
ermm