Saturday, January 23, 2010

Santai Seni - Pesona Cinta

salam..

tgk tajuk entri i??
hihi jiwang eh??
haha best jugak..
tapi yang 'best' tu jalan jauh giler.. huahua..
mood mula2 sedey.. then bila jadik gila ngan 'kanak-kanak' ini
sumanya kembali normal..

so, malas nak pot pet banyak2.. i nak upload picture huhuhuhu

zaher tiada di sini.. dia "bz" muahaha

saya dgn cik tihin..

saya dgn dia lagik di tengah jalan..

saya suka gambar ini!!

saya lagik suka gambar ini!!!

macho la tu..

memori bawah pokok.. lalalalala

mood sudah relief.. thanx ekmi for concern.. i'm going to be just fine!!

xoxo
tomorrow - jogging?? jadik ke ni cik tihin??
& mamam kat tempat feveret cik tihin.. harap2 sempat la nak mamam atas pokok huhuhu..

and one more.. thank you ye UMT, off kan wireless, plug satu haram tak leh guna..mcm ^&%(*&

4 comments:

buTTercUp said...

sy syg ahkaq sha!!!!!

.MISS_SHASHA. said...

i sayang you too xoxo

Anonymous said...

hahahaha aku suke bce blog k sha,...
heheheheheh(otai)

.MISS_SHASHA. said...

otai = epul..
makacih epul..
hihi dah pandai komen2