Sunday, October 18, 2009

hajat tertunai~~

salam..


believe it or not, bilik i punya plug still tak leh pakai..mmg ler amat bangang :( [i dah pesan, jgn wat i marah,,karang mcm2 kuar dr mulut]..sampaikan nak charge hp kena usung bw g bilik orang..aku mmg bengang tahap dewa dah ni!!! sighhhhh.. ntah ler apa nak jadi..


so, hari ni akhirnya leh gak i tunaikan 'hajat' i yg lama dah tak kesampaian - nak mamam piZZa huhu alhamdulillah, jumpa gak org nak kuar! tapi tu ar, dayah, u bawa keta bleh wat i ngigau tau malam ni hahaha jalan2 sampai lah kul 3.30 baru sampai bilik..
Justify Full

muka kenyang pas melantak pizza :)

depan kedai coklat yg comey :)

xoxo
[wifi campus still gelong..i wonder did they off sbb dah dkt final??? if they did, so unprofessional!!!!]

No comments: