Friday, August 28, 2009

gambar g siam

i nak citer pasal konvoi tu tapi before tu, ada orang tu nak i download gambar gi siam ritu..we all pegi sbb nak beli kad kahwin my bro..
p/s - kitaorg pegi on august 15 and and my face still have that burn thing. so, bila tgk gambar i, tengok je.jgn kutuk..huhu

destinasinya..

pilihan between this two..haha

akhirnya ini lah yang di pilih :)



makcik salmah cuba utk dpt diskaun lagi..bleh ler, dpt 39sen sekeping..mmg lah kalo pegi tmpt org ni esp kalo luar malaysia, bab makan mmg susah huhu
nnt lah upload gambar konvoi beskal,,dah nak bbuka dah..tgh tunggu kul 7 nak beli ais..[huhu inilah idup student!] but,dlm FB i dah upload..
ok, daa~~ selamat bbuka
xoxo

4 comments:

NiSa said...

amboi sha... jauh nya pegi cari kad kawen... nasib baek utk abang... kalo utk sha kat mana plak? huhu... abg yg keje kat standchart ke yg nk kawen?

.shasha. said...

k.hani, a'a abg tu kawen..nnt sha hntr kad yek..bulan 11, time raya aji..mai tau!! hehe sha punya kad kawen????isk,isk makcik salmah tu dh bgtahu awal2, pasni sha punya pun leh dtg sini haha berjanggut ler tunggu hee.. k.hani, bila lagik??

fakarul said...

mana satu orang siam ni? nampak satu macam je semua..

.shasha. said...

ceh..